sobota, 9 marca 2013

Promocje i obniżki cenowe, czyli uzupełnij swoją kolekcję ...

Miał być film, ale filmu dzisiaj nie będzie ... Wiem, wredna jestem :) 

Postanowiłam dzisiaj przejrzeć kilka stron zajmujących się sprzedażą filmów. Nie szukałam niczego konkretnego. Okazało się, że w kilku sklepach są niezłe obniżki, choć to i tak nic w porównaniu z tym co kiedyś było w Weltiblidzie. W każdym razie jest kilka produkcji, które mogą zaciekawić. Przez chwilę sama zastanawiałam się żeby zainwestować w kolekcjonerskie wydanie Devdasa ... Jednak po dłuższej chwili zrezygnowałam z tego pomysłu. Tak się składa, że nie cierpię tego filmu. Oglądałam go dwa razy w nadziei  że za drugim podejściem w końcu mi się spodoba. Na marne. Mimo to sama cena takiego wydania zachęca i bardzo kusi.

Jak klikniecie w zdjęcia, przeniesie Was na 'półkę' z filmem w sklepie - tam poznacie szczegóły :)

dvd.max.pl


2DVD





2DVD


 2DVD (wersja limitowana - plakat z autografem Shahrukh Khan'a)





2DVD


 2DVD






filmy-dvd.com.pl



3DVD



DVD + CD


2DVD


2DVD


2DVD

radhashop.pl


2DVD


2DVD


2DVD


Tak się składa, że wiele z tych filmów mam. Kolekcji (SRK, Abhishek etc.) nie kupowałam, ponieważ na samym początku udało mi się zdobyć pojedyncze wydania z tych kolekcji. "SN", "B&B", "Baazigar", "Znalazłem Cię", "Devdas" oraz "...bo to jest miłość" to gazetówki. Raczej nie śpieszno mi do zastąpienia ich oryginalnym, sklepowym wydaniem. Jedynie daaawno temu skusiłam się na "KANK". Za podwójne DVD zapłaciłam wtedy 9.90 na Weltbildzie (swoją drogą łezka się kręci na przypomnienie tamtej wyprzedaży). Teraz poważnie zastanawiam się nad "Rikszarzem". Ponoć dobry film. Ktoś z Was oglądał? Jakie wrażenia? 

Z książkowych rzeczy Prószyński ma na wyprzedaży dwie powieści Swarupa - Slumdog. Milioner z ulicy (5,00), Sześcioro podejrzanych (5,00) plus książka o kinie hindi, czyli Bollywood dla początkujący (5,00) i powieść Między zabójstwami (Arvind Adiga, 5,00). 

Dobra, kończymy! Coś wpadło Wam w oko? Mi, tak jak wspominałam tylko jeden film i książka Arvinda Adigi :D

A jutro zapraszam Was na moją opinię o ...

AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI


1 komentarz :

  1. Ja sama mam swoją kolekcję, ale już dawno żadnego filmu nie ruszyła, niestety.
    Choć może skuszę się kiedyś na LCMD :D

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi