wtorek, 2 kwietnia 2013

Nominacja do Liebster Award :)


Dzień dobry! Jak widzicie dzisiaj pojawi się notka z moimi odpowiedziami do Liebster Award od Preetishyi i SalaamNamaste. Dziewczyny wielkie dzięki za nominację :* A już wieczorem możecie spodziewać się recenzji filmu.

Zasad nie przytaczam, bo są znane ;)

Pytania Preetishyi:

1. Jaki kraj chcesz zwiedzić najbardziej ze wszystkich na świecie? 

Nie będę oryginalna pisząc, że Indie. Zanim poznałam kino indyjskie marzyłam o Stanach Zjednoczonych, ale to marzenie zostało wyparte przez inne.

2. W przyszłości chciałabyś być bogata, ale nieznana, czy sławna, ale biedna?

Myślę, że to pierwsze :P

3. Czy lubisz oglądać filmy festiwalowe?

Lubię, ale tak naprawdę mam rzadko ku temu okazję. 

4. Gdyby ktoś dał ci wehikuł czasu, gdzie byś się cofnęła? Do jakiego wieku albo roku?

Hm ... Ciekawe! Wybrałabym albo Starożytny Rzym za czasów Juliusza Cezara, albo Polskę w czasie wybuchu II Wojny Światowej. Dlaczego akurat to? Wynika to pewnie z mojego zamiłowania do historii, a także tego, by tak jak nasi dziadkowie móc walczyć za wartości, o których się dzisiaj tak często zapomina. 

5. Lubisz czytać? Jeśli tak to co? A jeśli nie to czemu? Tylko sensowne odpowiedzi, bez żadnych "bo nie!"

Lubię, ale nie kocham ;) Czytanie sprawia mi przyjemność, ale nie pochłania mnie bezgranicznie. Bardziej niż książki lubię swoich przyjaciół i to im staram się poświęcać najwięcej czasu :D

A co czytam? Głównie klasykę literatury. A poza tym kryminały, powieści obyczajowe, przygodowe. 

6. Czy wiesz kto powiedział "Być albo nie być?"Tylko szczerze bez sprawdzania w Googlach!

Twórczość Szekspira nie jest mi obca :D Zatem powiedział to Hamlet.

7. Co myślisz o "facebookowym świecie"? Jesteś za tym, że Facebook jest prawie wszędzie?

Coraz mniej czasu spędzam na Facebooku. Dla mnie jest on przede wszystkim takim okienkiem na to, co słychać u znajomych, jak sobie radzą itp. Ale także dzięki niemu jestem na bieżącą w sprawach kulturalnych. Świat idzie do przodu. Trzeba się przystosować do niego, a nie buntować. Wszystko oczywiście w granicach rozsądku.  Facebook jest bardzo przydatnym narzędzie, które może być, i jest, wykorzystywane w wielu zawodach oraz przedsięwzięciach. 

8. Lubisz jeść słodycze?

Uwielbiam!

9. Czy wiesz jakie państwo ma stolicę Tegucigalpa?

O rany! Jakie ja mam ogromne zaległości! To jest takie miasto?

10. Gdybyś dostała teraz szansę stworzyć własny kraj, to jaki by on był?

Zapewne zdominowany przez anarchistów :D Nie lubię użerać się z ludźmi, a prowadzenie państwa jest właśnie tym.

11. Boisz się końca świata, co przez to idzie? Czy wierzysz we wszystkie przepowiednie końca świata, typu 2012 - koniec świata?

Czy się boję? Ja go wyczekuję :D A tak na serio ... to nie biorę nic z tych rzeczy na serio. Świat zmierza ku zagładzie tego jestem pewna, a moim zdaniem to ludzie sami do niej doprowadzą. 

Pytania: SalaamNamaste:

1. Czy lubisz spędzać wolny czas raczej na dworze czy przed komputerem z kubkiem kakao?

Zdecydowanie na świeżym powietrzu. Jakiś rowerek, jogging, albo zwyczajne leżakowanie w ogrodzie :)

2. Jesteś fanem romansideł? 

Chodzi o książki? Jeśli tak to - nie jestem. Czasem sięgnę po jakiś odmóżdżacz, ale rzadko. W moim sercu rządzi nieśmiertelna klasyka :D

Jeśli o filmy to jestem - z resztą wystarczy spojrzeć na bloga :)

3. Co ma dla ciebie pierwszeństwo: przyjaciele i wspólne wypady, czy raczej wykształcenie i rodzina?

Chyba nigdy przyjaciele nie będą mieli pierwszeństwa przed rodziną. A i wykształcenie jest dla mnie ważniejsze niż chwile przyjemności :)

4. Czy spotkałaś się z wyrażeniem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"? Jak tak to skąd? 

Pierwszy raz  w szkole, kiedy omawialiśmy wiersz ks. Twardowskiego. 

5. Wygrałeś milion dolarów. Na co je wykorzystasz? 

Kupię piękny dom, z dużym ogrodem i historią. Otworzę kawiarnię literacką. Resztę pieniędzy odłożę na lokatę. W wakacje  z kolei będę podróżować :) 

6. Lubisz chodzić do kina?

Lubię. Jednak zdecydowanie bardziej wolę pójść do teatru. 

7. Czy lubisz koty? 

I to bardzo. Mimo to mam tylko psa i papugę ;P

8. Zostały ci jakieś nawyki z dzieciństwa? Jak tak to jakie?

Niech pomyślę ... Nie, nic nie zostało.

9. Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg? Lubisz zimę, czy masz jej już dość!

Dość! Błagam, niech już się skończy. Niecierpliwie czekam na pierwsze objawy wiosny. 

10. Jaki aktor robi na tobie bardzo duże wrażenie? 

Jest takich dwóch: John Cusack i Colin Firth <3

11. Wierzysz we wróżby? 

Trudne pytanie. Nigdy nie byłam u prawdziwej wróżki, więc doświadczenia z nimi nie mam.  A we wróżby andrzejkowe nie wierzę.




2 komentarze :

  1. zaciekawiły mnie twoje odpowiedzi ;) a szczególnie te dotyczące aktorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Colin! :PPP Mój ukochany... starszy od mojego taty.. :P

    Dziękuję za odpowiedzi ! Byłam ciekawa, czy Ty będziesz wiedzieć, gdzie leży Tegucigalpa. :P Taka stolica jest i leży w Hondurasie, w Ameryce Środkowej. :) Z geografii pamiętam. Mieliśmy niezłą zwałę z tej stolicy. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi