wtorek, 28 maja 2013

Once Upon A Time In Mumbaai Again - plakat


Wiem, wiem ... w tej chwili powinnam zakuwać materiał na dydaktykę, edytorstwo i HLP :) Notatki piętrzą się, tworząc pokaźny stos, zakreślacze leżą grzecznie w pobliżu, a na podręczniki i książki zaczyna brakować już miejsca.  

Ale nic nie poradzę na to, że akurat wtedy, kiedy mam zajęć od groma i trochę, tyle się dzieje. Uczyć się, uczę, rzecz jasna - żeby nie było :D . Niemniej jednak co pół godziny (średnio) otwieram Facebooka, aby zobaczyć co słychać w "wielkim świecie". 

I co? Przede wszystkim pojawił się  (albo ja dopiero go zobaczyłam - przed sesją jakoś nie orientuje się w nowinkach) rewelacyjny plakat do filmu Once Upon A Time In Mumbaai Again. Byłam zachwycona lookiem Imrana w Matru Ki Bijlee Ka Mandola i jak widać czeka mnie powtórka. Sonakshi - no po prostu olśniewa - w pierwszej chwili w ogóle jej nie poznałam. Akshay też prezentuje się imponująco i tak jak za nim nie przepadam, tak teraz z przyjemnością zobaczę go w nowej roli u boku, nomen omen, mojego ulubieńca. 


Oj! Czekam na film coraz bardziej i bardziej :D


5 komentarzy :

  1. Beznadzieja, świetną obsadę z pierwszej części zamienić na takie coś... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia indywidualna :)Nie widziałam pierwszej części i nie ukrywam, że tę obejrzę jedynie dla Imrana. Aktorzy, którzy grali poprzednio i ci, co zagrają teraz, są bardzo utalentowani. Wiadomo, że każdy chciałby zobaczyć swoich ulubieńców w kolejnej części, no ale czasami się po prostu nie da ... :D

      Usuń
  2. Ja tam jestem ciekawa tej części. Plakat nawet fajny, dzisiaj obejrzałam sobie zwiastun, z którego dużo nie zrozumiałam, ale chociaż sobie popatrzałam. Ciekawe jak wypadną aktorzy, bo pierwsza część bardzo mi się podobała, dlatego będę mieć wysoko ustawioną poprzeczkę. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ukrywam, że bardzo, ale to bardzo zachwycił mnie plakat...
    Tytuł sama w sobie interesujący, choć i ja pierwszej części nie mialam okazji zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszej części też nie widziałam, więc zanim obejrzę tę to muszę poprzednią ;) zobaczymy jak im wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi