środa, 19 marca 2014

Purani Jeans (screeny)

Cześć! Dawno nie wrzucałam żadnych screenów, a że dzisiaj w sieci pojawił się trailer filmu Purani Jeans - korzystam z okazji :) Tak pisałam o nim kilka godzin temu na Facebooku


Interesująca propozycja dla widzów zmęczonych głośnymi nazwiskami i filmami z gwiazdorską obsadą. Oglądając zwiastun nie sposób pozbyć się wrażenia powiewu świeżości. Purani Jeans to produkcja opowiadająca o grupie młodych przyjaciół, którzy spędzają letnie wakacje w górach Himachal Pradesh. Jest to film o sile przyjaźni oraz pierwszej miłości. 

Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać (premiera: 1 maja 2014 r.) ... FRIENDS FOREVER  

A zaraz po tym zaczęłam zastanawiać się, czy miłość głównych bohaterów będzie w stanie zniszczyć przyjaźń? Niby temat stary jak świat, ale mam nadzieję, że zostanie zaserwowany w fajny sposób. Czy tylko mnie urzekła muzyka ze zwiastuna? 













Czekacie razem ze mną, czy sobie odpuszczacie? ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi