sobota, 29 czerwca 2013

Chennai Express - Deepika&Shahrukh (screeny)



















*  *  *

8 komentarzy :

  1. Bardzo mocno mnie interesuje ten film! Chętnie obejrzę. Ładne screeny. A ja zapraszam do siebie, na nowiutkiego bloga bo niestety stary musiał zostać usunięty. www.rastainnababylon.blogspot.com :) ~In Babylon/Karola/Kessa/Shreya/czy jak tam wolisz :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne screeny - tak myślę czy nie zapożyczyć kilku do moich sygnatur ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo Jaranti :D Korzystaj do woli, a i pewnie ja później skorzystam z twoich sygnatur.

      Usuń
  3. świetne screeny ;) aż zachęcają aby nie przegapić premiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie coś serwer padał.. wpisy się nie dodawały, później ludzie nie mogli komentować, wygląd się wykładał. Trochę się zastanawiałam nad tym przeniesieniem - myślałam, czy w ogólne nie usunąć, ale w końcu zdecydowałam, że tu będzie dobrze. ;) A i masz rację, są większe możliwości niż tam!

    Hmm... Holandia? Jak ja bym chciała tam pojechać. W następne wakacje planujemy z ekipą tam ruszyć. Tylko najpierw trzeba trochę kasy zarobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. BlueRose, nie idź ta drogą. :P
    Przystopuj w zachwytach nad SRK. :D (nawet w parze z Deepiką :P)
    A screeny ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheh potrafisz mnie rozbawić Red :D Bez obaw - to tylko chwilowy przypływ uczuć. Miło, że się podobają ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia z tych filmów to jest coś niezwykłego tyle kolorów takie krajobrazy. Cudo.

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi