środa, 16 kwietnia 2014

2 urodziny bloga!

16 kwietnia 2014! Jak ten czas leci! Drugi rok już za mną i za Wami, jeśli jesteście tu ze mną od początku. Tradycyjnie na samym początku dziękuję wszystkim czytelnikom, moim przyjaciołom i znajomym, którzy wspierają mnie w pisaniu bloga. Jestem wdzięczna im także za cierpliwość i wyrozumiałość, w chwilach kiedy z zapałem opowiadam o filmach, artystach i kinie indyjskim. Przez te dwa lata udało mi się nawiązać jeszcze więcej nowych znajomości oraz przeprowadzić sporo filmowych dyskusji. To dowód na to, że ja naprawdę nie gryzę i z radością odpowiadam na każdego maila :) 



Teraz trochę liczb: 

Posty: 97

Opisane filmy (duże teksty): 55 (z czego w drugim roku 28 - o jedną więcej niż w pierwszym)

Filmy opisane w ramach Przeglądu Filmowego: 41

Odsłony bloga na dzień dzisiejszy: 16555 ( z czego 10495 więcej niż w zeszłym roku)

Najpopularniejszy tekst w drugim roku: Chennai Express 

Komentarze: 340 (w pierwszym roku 172)

Fani na Facebooku: 150 

Największym wzięciem cieszy się comiesięczny cykl Przeglądów Filmowych

Czego sobie życzę? Kolejnego roku na blogu, nowych doświadczeń i jeszcze więcej  nowych, fantastycznych znajomości ;) Dziękuję!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Copyright © 2014 Kino indyjskie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi